focusonfitness

Dietdag 4 - Utomhus PT, Muffinsfika & Actic Lund.

Kategori:

Gokväll eller godnatt eller vad säger man så här dags! Klockan är 22.31 och jag boooorde sova redan. Ska ju vara i Lund igen 07.45 imorgon bitti ; ))

Jag har haft en kanondag och faktiskt hunnit njuta lite av det fina vädret.

63,1 kg idag.

Började dagen 08.00 med ett morgon PT pass med L...hehe hon fick smaka på delar av gårdagens Bootcamp pass ; ) Kör järnet som vanligt, grym som vanligt och lika glad som vanligt - du är go gumman. Överraskade henne med Muffinsfika och kaffe efter passet - lite extra utrymme för lite snick-snack!



Frukost: 2 port havregrynsgröt med 10g honung och 1 dl mjölk samt 2 ägg.
508 kcal.

PT Fika: 1 Kakaomuffin och kaffe.
117 kcal

Mellis: 2st Matmuffins med Fetaost och Körsbärstomat.
260 kcal

Lunch: 200g potatis, 1st 100g nötfärsbiff, 70g Körsbärstomater och 50g mangodip.
440 kcal



Jobb hemma under dagen - blev ingen träning då jag hade en hel del som skulle stökas undan framför datorn. Men lite Matmuffinsbak hanns med - hehe - Muffinssjukan ; )

Har varit inne i Lund nu på em/kväll och kört med mina goa PT klienter där inne - alltid lika roligt! Med första kunden blev det Cirkelträning utomhus, Fettmätning på det och genomgång av Rygg & Biceos pass med nästa : ) Älskar mitt jobb!

Kaffet är alltid med i bilen och idag blev det en "Selfie" oxå minsann ; )

Middag: 2 kycklingspett a 100g, 130g färdigt ris, 100g vattenmelon och 50g mangodip.
478 kcal

Kvällsfika: 2st Matmuffins.
260 kcal


Kommentarer


Kommentera inlägget här: