focusonfitness

Dietdag 26 - Snabba kolhydrater!

Kategori:

Mina fredagar betyder alltid full rulle! det finns i stort sett inte tid för att trycka i sig mallanmål och tyvärr har inte förberedelserna varit optimala denna veckan : ( kunde ju annars haft något med mig att trycka i bilen. Efter 6 PT klienter så var jag heeeelt slut verkligen - kände hur jag blev varm i ansiktet och torr om läpparna och i mun som jag blir när jag äter för lite - bläääää inte alls skoj!

Lösning (OBS rekomenderas ej): Körde in på Preem och bad om deras största Toscasnäcka - tryckte den i mig på väg till mina TRX deltagare och japp det funkar. Pigg och glad i 1,5 tim sen droppade blodsockret igen såklart! Men som tur var så var det ju dags för middag då ; )) men duktiga TRX deltagare i stadsparken som vanligt! Härligt jobb godingar!

På kvällen blev det lite häng hemma hos S & P och gi som hon är så fick jag ett fat hemmagjorda morotskakor upptryckt i ansiktet när jag kom. Hmmm jag som planerat att unna mig 2 rader choklad (340 kcal) "bara" Aja odisciplinerat så tog jag en såklart ; )).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: