focusonfitness

Dietdag 22 - På väg neråt igen.

Kategori:

Japp vågen verkar vara på väg neråt igen efter påskens gottigheter.
Idag 63,0 kg - 2 hg lättare än igår.

Nu är påsken över så jag hoppas att ni haft det kanonbra! Jag har haft en superhelg.
Hmmm det här med att gå och lägga sig i tid är nog inte riktigt min grej : / i skrivande stund är kl 01.12 och jag ska upp kl 05.30. Blev en uppesittarkväll då jag sov alldeles för länge imorse och hanb inte med det jag skulle då som skulle vara klart tills imorgon. Kostschema åt PT klient och lite annat fix och trix på datorn. Fått klart det nödvändigaste nu iaf så det känns skönt. Pga försovning fick det bli lunch direkt och den hann jag inte ens ta bild på idag - hungrig I guess ; ). Men det blev nötfärsbiff med råstekt potatis - rester.

Latte med Hasselnötssirap på balkongen till planering av Bootcamp passet och till middag blev det faktiskt både Fläskfile och kycklingfile samt potatisgratängsrester från helgen. Japp så fick det bli - i detta hemmet slängs det ingen mat.



Den potatisgratängen vi använder innehåller dubbelt så mycket kalorier/100g som vanlig potatis. Tänk på det när ni väljer typ av potatis nästa gång ; )

Konditionsriktat Bootcamp pass i Bräknehus idag - 4 st fighters som tog sig igenom både Backintervaller, baklängeslöpning uppför, ålning i backe mm. Ni är bäst <3.

Nu ikväll/natt mös jag till det en stund på balkongen med mina jobbgrejer. Lite tända ljus, morgontofflor och en kopp kaffe : )

Det har inte blivit någon träning alls i helgen pga besöket uppifrån och intr idag heller då jag fick prioritera jobb. Gaaahh nu vill jag bara köra! Satsar på morgondagen ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här: