focusonfitness

Dietdag 16 - 1 kg tyngre, TRX myspass & goa PT klienter.

Kategori:

Gokväll allesammans!

Ännu en kväll då jag redan borde sussat sött och befunnit mig i drömmarnas värld ; ) men inte riktigt än : ) först ska jag skriva några rader!

Imorse stod vågen plötsligt på 63,5 kg igen : ( åhhhh tänker man i 2 sek sen börjar man fundera!
Har jag haft ätardag?
- JA typ!
Har jag tränat dessa dagar som jag knappt gjort under dieten hittills?
- JA
Är jag nära DEN "veckan" i månaden?
- JA när som liksom ; )
Kan dessa 3 saker bidra till att kroppen ansamlar vätska?
- JUPP - ok då är det ju lugna puckar ; ).

Hehe!

Blev 1 port gröt med honung och mjölk imorse och 1 ägg med kaviar.
300 kcal
1 ägg med 10g kaviar = ca 120 kcal

Lunchen blev Ris med min goda Tomat/Kokosmjölksbaserade kycklinggryta.
150g ris är ganska lagom att äta ; )



Mellis fick bli 125g kesella med 2 dl frusna hallon, kokosflarn och honung, 1 ägg med kaviar och 1 Snickersboll till kaffet : )
1 Snickersboll är 89 kcal. Ni har väl sett att jag tidigare idag lade ut receptet på mina bollar - måste testas de är YUMM!



Kände mig spänd i nacken idag och hade träningsvärk i hela kroppen så egna träningen fick bestå av ett mys-TRX pass och komponerande av TRX pass till mi a härliga deltagare i Trelleborg : ) Utmanade dem idag med lite nys övningar bla Axelpressen överst på bilden - hehe Cool övn.

Var tvungen att ta en bild på min ännu en gång skitta bil ; ) antar att en Bootcamp bil ska vara lite skitt : ). Hör till liksom, Mr T håller dock inte med! Till middag gjorde vi de Kalkon Snäckorna av mördeg som vi köpte på Ingelsta - mmmmm ingen dietmat precis så det blev bara sallad till. 1 portion som på bilden hamnade runt 500 kcal.
1 Snäcka Stor = ca 440 kcal Wooops!
Men gott var det minsann. Bäst att natta ner mig själv nu innan man blir hungrig igen ; ) Sov så gott på er/coach J



Kommentarer

  • Kostguiden.com säger:

    Hej!

    Dricker du proteinpulver, gainer eller något annat kosttillskott under träningen?

    / Kostguiden.com

    2014-04-16 | 15:41:14
    Bloggadress: http://www.kostguiden.com
  • Z säger:

    Stretchat hamstrings ???

    2014-05-30 | 13:45:18
  • Z säger:

    Aha , då ä det dags att besöka mig !

    Svar: Det är verkligen dags att besöka dig Z : )) Tack för senast förresten! Kram/J
    Josefine Sidnor

    2014-05-30 | 13:46:20

Kommentera inlägget här: