focusonfitness

Dietdag 13 - Rekordmånga Chins & Choklad.

Kategori:

Gokväll Godnatt eller Gomorron

- helt beroende på när du läser detta inlägget så klart. För min del var det Godnatt för ett bra tag sedan men tusan vad lätt det är att fastna med Instagram, Facebook, Photogrid och blogg så här på kvällen : / det är liksom svårt att blogga om dsgen om man bloggar på morgonen ; )).

Idag har jag gjort 2 saker som jag inte gjort på nästan 2 veckor nu:
1. Tränat
2. Ätit choklad

Haha träningen gick ganska kass över lag då jag tränade alldeles flr sent efter kolhydratsladdningen - kraften gick helt ur mig och hade glömt hur det kunde kännas att försöka träna på en dålig dietdag : ( men....rekord i Chins - Yeeaahhhh så j*vla bra. Har gjort som max 10 st innan och idag blev det 12st <3 Det känns riktigt bra!

2 kg lättare sen dietstart resulterade i 2 extra Chins - gött!

Maten har varit sådär - ingen frukost idag heller då jag prioriterade att sova längre istället : ) hmmm...börjar fundera på att bli periodisk fastare. Har käkat rester från veckan idag så inte lönt att lägga upp massa kcal-mängder på den maten. Finns längre ner i bloggen om ni är nyfikna ; )





Kört PT klient, haft konsultation och Bootcampat i fm i ett helt fantastiskt väder, väl hemma blev det nog kortslutning i huvudet - kändes inte manande att göra något alls så satt bara och glodde hemma, messade kunder och planerade lite i 3 tim - ehh värt i detta goa väder vi haft idag : ( väntade på att Mr T skulle vakna så att vi kunde dra ner till gymmet.

Nu ikväll har mamsen och Bengt varit här på kvällskaffe och nybakta Kokosmuffins - mysigt att ha dem här!

Vågen var nere på 62,2 kg imorse så nu ikväll slösade jag 330 kcal på Choklad - mumma 8 bitar blev det minsann, räcker mer än väl ; )

2,2 kg ner på nästan 2 v.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: