focusonfitness

Ännu mer händelserik helg : )

Kategori:

Igår - Söndag hade vi Teamträff med MMSports här nere i SKÅNE <3
Det var jag som tog tag i att hålla i den - supertreligt att få träffa en del av de som ska tävla nu detta året och folk som tidigare har tävlat.
 
 
 
STORT TACK till Sabina Larsson - (Bikini sömmerska) som gästade oss med både färgprover och kristallprover till tävlingsbikinis : )) Åhhhhh det Glimmar - sååå fina <3
 
STORT TACK till ACTIC Olympen oxå som lånade oss sina lokaler under dagen - tack jobbet <3
 
Träning, god lunch och poseringsträning stod på schemat samt dregla över fina tyger och stenar ;)
 
 
Vi delade på oss. Jag och Annelie hade RYGG träning på schemat så vi körde tillsammans.
 
 
Tjejerna körde Ben - gaaahhhh Ruuuumpa ; ))
 
 
 
 
Det var minsann djupa böj som gällde ; )
 
 
Theres körde Armar så jag självklart blev det en Biceps pose ; ))
 
 
 
 
Maaaaaaat <3
Och diet snack såklart. Blev ju sugen på att börja dieta igen ;)
 
 
Bikiiiiiiinis och BLING!
 
 
 
 
 
 
Oxå avslutade vi med lite poseringsträning - jag var faktiskt oxå med - JODÅ de sitter ganska bra poserna, men hmmm (harklar mig) den där formen alltså - herregud ; )) Tur att någon skulle ta kortet.
Tjejerna var grymma - kommer bli bra det där : )
 
 
Som sagt - kan ju inte påstå att jag inte blev sugen på att tävla under dagens gång : )
KUL att få följa Annelie (tjejen i mitten) som jag coachar - det har hänt så sjukt mycket redan, hon är riktgit duktig med maten : ) Tummen upp.
Så detta året blir det Backstage som gäller för min del!
 
Tusen TACK tjejer för att ni kom och jag hoppas att vi ses igen innna December!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: