focusonfitness

Ännu en händelserik helg.

Kategori:

Helluuuu allihopa!
 
Ännu en helg har passerat -.självklart fullspäckad med jobb - men absolut roligt jobb : ))
I Lördags stod jag hela dagen på gågatan i Trelleborg tillsammans med World Class som är mina samarbetspartners och introducerade TRX linor, sålde rabatterade medlemsskap med inkluderade PT tim, protein och shakers : )
 
Stod halva dagen med goa Annika och halva med lika goa Mattias - TREVLIGT!
Dessutom träffade jag halva släkten på plats oxå.
Moster j och moster M, Nelly, Alex kusin vitamin med pojkvän, Megan med pojkvän och barn och tydligen hade mamma och Bengt oxå sprungit runt där utan att hitta mig : ) haha lite skoj!
 
 
Vi passade på att introducera TRX linorna på plats då jag kommer att börja köra TRX pass på World Class i mitten av September - ska bli riktigt spännande.
 
 
 
 
 
 
Många som stannade och kollade vad det var vi höll på med så fort jag stod i linorna och lattjade - KUL!
Så alla trelleborgare - dags att bli medlemmar på World Class och delta på mitt pass nu då : )
 
I slutet av dagen - efter att ha stått där i 10 tim förtjänade man väl en nybakad MUNK - eller Inte ; )))
Men den var jäkligt god - fast jag måste erkänna att jag alltid mår lite illa efter halva munken typ...någon mer som känner så?
 
 
Min första marknad/festival på hela sommaren så.... ; )
 
 
TACK World Class för ett lyckat och härligt samarbete - ser fram emot framtiden : )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: