focusonfitness

Stress bakis.

Kategori:

Kan man kalla det för det?
Bakis av all stress men nu när stresseb lagt sig så känner man hur man sakta men säkert kommer tillbaka till sig själv igen och återfår energin : ) Dock så känner man att man har överbelastat kropp och knopp under en längre tid och detta kallas jag då för Stress Baksmälla ; )) Haha. Fortfarande inte lika pigg som mitt fullständiga normala JAG, måste ta en extra paus då och då men GUD vilken skillnad.
Jävligt stolt att jag lyckats vända och vrida på mina rutiner och VÅGAT gjort förändringar i min arbetssituation som gjort att jag har det såååååå mycket bättre och fått tid för mig själv igen <3
 
Dagens MAT ; )
 
Frukost - Fröknäcke med hemmagjord tonfiskröra (smaskens) och ägg & kaviar, turkisk yogurt med makadamia nötter, kokos flarn och agave sirap, mjölk och kaffe.
 
 
Kaffe hemma såklart : ) UTAN tillbehör.
 
Lunch på favorit stället i Skurup - SARAs - Världens godaste "Insala Ceasar sallad"
 
 
Kaffe mellan kunderna på jobb : )
Och träningsplanerande till kund inför nästa vecka - Överraskningsapass!
 
 
Middag hemma - Stekt fläskfilé med stekt vitkål och morötter - Mumma : ))
Ser flottigare ut på bilden än vad det faktiskt var - haha såg det nu i efterhand.
 
 
Kände mig hungrig nu när jag kom in genom dörren sen kväll - tog de torr rostade mandlarna jag hade kvar
(ca 6 st) och pressade lite färsk citronjuice i ett glas och fyllde med vatten - gillar inte att dricka bara vatten förutom under träning så för att öka vätskekonsumtionen får jag lura mig själv lite -
Och VIPS nu var hungern borta ;) Hehe men en Nattprotein blir det innan läggdax annars lär magens kurrande hålla mig vaken. 
Börjat att dra ner på alla onödiga kolhydrater lite smått för att få ur lite vätska ut kroppen - svullen nu ; )
 
 
De körde på bra på BOOTCAMPEN idag - jäkligt skoj att leda ett så fantastiskt gäng.
Det ångade från våra deltagare idag ; )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: