focusonfitness

SEMEEEEEESTER - Wiiiieeeeee!

Kategori:

Japp nu är det från och med denna skrivande stund semester för mig : )
Efter att ha jobbat hela sommaren som en tok så känns den verkligen välförtjänt och jag ska minsann njuta till MAX av alla mina lediga dagar oxå.
Inte alls mycket planer som det ser ut nu, skönt att ha utrymme för saker och ting som kanske dyker upp eller om man plötsligt får för sig att göra något.
Eftersom ingen annan runt omkring mig har semester just nu så kommer jag få mycket tid till mig själv och det var lite det som var meningen - TRÄNA, ÄTA bra och hitta tillbaka till den vardags rutin som jag trivs allra bäst med.
Kvällsvikt idag på vågen hemma är 63,3kg - det SKA ner och musklerna ska frodas - NU är det DAX!
 
 
Imorgon inleder jag min semester med en morgonpromenad är det tänkt ; )
Efter den så är det frulle innan jag drar iväg till Vellinge för att möta upp goaste Jess på Energi Center för tufft träningspass, formkoll och poseringsträning på henne och sedan lunch i deras nya hus : )
Ser fram emot en härlig dag.
Tror att det blir Axlar imorgon faktiskt. Ska ju till Zsolt min massageterapeut på RYGGCENTRUM igen på Tisdag morgon och då kommer han ge sig på mina ben så Ben blir det INTE iaf ; )
 
Från och med v 46 finns jag på RYGGCENTRUM som Personlig Tränare och kommer hjälpa er med att komma igång med er Rehab träning och vidare träning där efter.
Snart finns det mer info på hemsidan www.ryggcentrumlund.se
 
 
Wiiiiieeee - längtar <3
 
Nu ska det vilas, byggas muskler, ätas, njutas, umgås, yogas, morgonpromanadas och förberedas för en toppenbra höst!
 
Nu KÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!
 
 
Önskar er en toppen vecka!
Natti natti på er allihopa.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: