focusonfitness

RYGG med Johanna - Hälsostudion Gävle.

Kategori:

Tooodelooooo allihopa!
Har ni det bra hemma under täcket nu under stormen - jäklar vad det blåser här nere i Skåneland - vågade inte ens ge mig ut på vägarna nu ikväll. Tanken var att åka hem till bästisen och fira hennes födelsedag men CHI fick vi : ( Hoppas på att få tid till varandra i helgen istället.
 
NU är jag officiellt tillbaka från min semester : )
Utvilad och uppladdad med en massa energi - JO men så känns det faktiskt. Ska bli nice att börja jobba igen och kommer hålla ett absolut fokus på att inte stressa iväg igen. Saknar mina PT klienter så längtar.
 
Tänkte bildbomba er med lite bilder från mina och Johannas styrkepass i helgen.
Alltid lika roligt att komma tillbaka till Gävle och få träna på Hälsostudion där jag började träna riktigt seriöst och där jag för första gången bestämde mig för att JAG SKA TÄVLA! <3
 
 
Lördag - RYGG
Inledde med tunga Chins : ) Och med det menar vi alltså - tunga tjejer = tunga Chins ; ))
Haha båda her legat runt 10-12 st en gång i tiden nu låg vi runt 4 - 5 st. Men så är det ju mer man väger desto tyngre blir det ju såklart.
 
 
 
 
Breda Latsdrag
 
 
Utåtvinklad rodd i maskin
 
90 graders rodd i Cable med rak stång
 
 
 
 
 
 
Baksida Axlar i REDCORE banden.
 
 
 
Liiitta mer Lats innan avslut : )
Denna maskinen är sååå jäkla skön - är övertydag om att det är tack vare den som jag har sådan fruktansvärd träningsvärk i Latsen idag.
 
 
 
 
Såååå då vet ni det - Är ni uppe/nere i Gävle av någon anledning så vet ni vart ni ska gå om ni vill ha ett grymt gym att hänga på under resan eller under mallanlandningen.
Hälsostudion!
 
GRENADE RELOAD
Grymt goda energi/recovery bars - inte smakat dem innan faktiskt men MUMS.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: