focusonfitness

Roadtrip

Kategori:

Dagen började ju bra med punkis på ena framdäcket : / Tur att vi har DÄCKTEAM i Skurup som öppnar tidigt och lagar fort :))



När jag väl kommit iväg så kändes det som ett tillräckligt tecken för att resten av resan skulle bli bra och helgen kanon!



Ingen Roadtrip utan fika : ) Fördel med att inte gå på diet är kunna!



Äntligen uppe hos min fina Nattis här uppe i fd hemstaden Gävle ; ) Tänkte spendera de sista semesterdagarna tillsammans med mina härliga tjejer. Hann minsann med ett stop i Stockholm för ett mycket kärt återseende med goe Ellie och lite shopping i Mmsports butiken på Sveagatan. Blev lite gott till både mig och Mr T ; )





Jag och Ellie <3



Räknar med fler kära återseenden, träning, go mat och mys med bok på café innan hemfärd - avslappning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: