focusonfitness

KULLEN Naturreservat med Mamma <3

Kategori:

En resa som man aldrig trodde skulle vara möjlig för 1 år sedan : ))))
Är såååå glad över att min mamma är frisk och att vi kan umgås och hitta på saker tillsammans - detta är första gången i hela mitt liv som jag har fått ta med mamma på en dags utflykt bara hon och jag.
Det är första hösten med en frisk mamma hittills under mitt vuxna liv - UNDERBART!
 
Semesterdag 2.
 
Började dagen med ett "pass" hos min goe massageterapeut Zsolt på RYGGCENTRUM.
Benen som fick stryk idag - och japp linimentet snålades det inte med - det bränner fortfarande i benen 14 tim senare - haha Kär - Jovisst ; ))
 
 
 
Vi drog iväg till KULLENs Naturreservat, shoppade både keramik och kläder i Höganäs och käkade middag i Helsingborg : )
Fantastisk dag rakt in i hjärtat!
 
 
Drömmar <3
 
 
Vi tog en kik i deras NATURUM oxå : )
 
 
 
 
Älskade Mamma <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Solen kom som på beställning så fort vi kom upp till Kullens fyr : )
Jag har haft en helt underbar dag tillsammans med världens bästa mamma - känner mig lyckligt lottad!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: