focusonfitness

Gårdagens mat.

Kategori:

När jag tvingas komma ur sängen 05.15 kan jag erkänna att frukosten inte blir så exklusiv : ) Tager vad man haver och mängden kunde ju varit bättre : )

Fröknäcke med hemmagjord tonfiskröra.



Mellis: Turkisk yogurt med makadamian nötter och agave sirap (glömde fotta ; )

Lunch: Rester från gårdagens middag + potatisklyftor.



Mellanmål: Dålig planering inför veckan leder till halvdanna mellanmål så...PLANERA!!! Det blev 1 bit sesamknäcke, äpplet och 1/2 Recovery bar.



Middag på jobb: 1 stor crepe med köttfärsfyllning. Vatten.



Kvällsmål: Japp pga tidig middag så blev det ett måste ; )) Kunde dock skippat sesamknäcket under tonfisken ; )



Kommentarer

  • Ylva säger:

    Hej! Jag är ny här, kan du inte visa bilder på "Gluteus-sparkar" i Cable Crossen på bänk på alla fyra" som du skrivit om tidigare som den roligaste rumpövningen?

    Svar: Hejsan Ylva! Vad roligt! Absolut : )) Har faktiskt filmat den övningen men insåg sen att jag inte kunde lägga upp den på bloggen om jag inte hade ett Youtube konto så ska försöka fixa det ; ) Annars ska jag försöka att komma ihåg att fotta nästa gång jag kör den övningen. MVH/Josefine
    Josefine Sidnor

    2013-10-06 | 08:51:38
  • Annelie säger:

    Hej vännen!! Önskar recept på din tonfiskröra! :-) kan du inte dela med dig? Kram Annelie

    Svar: KLART att jag kan gumman : ) Kommer på bloggen lite senare ; ))
    Josefine Sidnor

    2013-10-09 | 19:57:04
    Bloggadress: http://annielees.blogg.se

Kommentera inlägget här: