focusonfitness

Fredagsmat och Bio-fin.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Lite efter med inläggen - har insett att jag inte kommer kunna lägga upp varenda dags mat här på bloggen då jag inte har tid att blogga varje kväll : ( Tyvärr!!
Det får bli ibland när jag tänkt på att ta bilder - I fredags hade jag så bråttom på morgonen att det blev en bild på en tom tallrik : )) Haha OPS! 
 
2 Sesamknäcken med tonfiskröra. Vatten.
 
 
JAPP det blev minsann en Kanlebulle i bilen på morgonen.
KANELBULLENS DAG Jue - mest för att jag dietade under förra Kanelbullens dag ; )
 
 
Lunch på Restaurang SPARTA som ligger bredvid jobb i Lund.
Supergod Ugnsbakad torsk : ))
 
 
På kvällen blev det Bio tillsammans med Mr T och Kristian : )
RUNNER RUNNER
Satt 2 tim och dreglade över Ben Affleck och Justin ; )
 
Biogodis - JO klart - 1 näve lösgodis blev det och det räckte mer än väl.
Egentligen har jag en 10 bitars regel - brukar funka bra och vara tillräckligt nog : )
 
 
Innan bion blev det middag ute.
Hittade en halvtaskig Indisk restaurang på Möllan - hmmmm inte alls i min smak - fusk med maten.
Men...fick en liten "touch" av Indien i alla fall och alla blev mätta.
 
 
Inte att rekommendera ; ))
 
 
 En myyysig Fredag trots allt och helgen blev liite längre ; )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: