focusonfitness

En dag på stan och träning i tanken.

Kategori:

Hejsan på er ; ))

Idag har jag spenderat dagen i soffan och på stan känns det som : ). Sov ut länge i fm och nu ikväll har jag och Nattis haft lite Idol mys här hemma hos henne.

Pös ner på stan med min bok i förmiddags och hamnade inte så oväntat i sportbutikerna istället för på fiket : ) lite shopping blev det - Rea såklart! Fixade Sabbis födelsedagspresent och hann med en kopp kaffe och härlig läsning av "Ljusfolket" - Egentid <3





Taggade till ordentligt inför Axelpasset och såg fram emot att köra ett pass på mitt gamla gym i Gävle - Hälsostudion, men....där träffade jag ju på både Seppo och Johanna och när jag gick därifrån så hade väl jag och Johanna sett till att det enda jag skulle riskera att ha träningsvärk i var käkarna ; )) Go tjej det där - kuuuul att äntligen ses igen. Vi ska kompensera det hela med ett grymt Ryggpass imorgon och inleda med Chins. Så natti natti från mig till er nu så jag orkar upp imorgon ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här: