focusonfitness

Dagens Måltider & Träning i Bilder.

Kategori:

Jooooo NU är det verkligen dags att komma i ordning med kosten igen!
Sedan tävlingen i December förra året så har jag slarvat rejält när det gäller sötsaker och annat gott som man under dieten absolut inte fick äta. Har inte lagt på mig ljumangus kilon men är uppe i ca 66-67 kg igen som jag sa till mig själv att jag inte skulle väga igen någonsin mer - runt 60kg passar min kropp bra ;)
 
Så bestämde mig för att fotta alla mina måltider framöver och lägga upp min dag i mat på bloggen : /
Hehe...ehhhhh hehe JA det kan ju se lite si sådär ut men kan se väldigt bra ut oxå. Hoppas på att kunna inspirera någon med idén och förhoppningsvis med en del måltider oxå : ))
Blir ni sugna på något recept så hojta till i en kommentar så skriver jag ut det i bloggen.
 
 
 
Körde dessutom mitt premiärpass i gymmet idag efter sjukdom och brist på egen träningstid - efter go välbehövlig massage på RYGGCENTRUM hos bästa Zsolt så borde jag vilat men var så taggad och full av energi så kunde inte låta bli : /
RYGG & BICEPS blev det <3
 
Här kommer maten:
 
Frukost 
 
 
Mellis
 
 
Lunch - Köttfärs med lök och paprika tillsammans med morotsbulgur
 
.
 
Fika - WOOOPSIE - Stenugnsbageri runt hörnan ei samma hus som Ryggcentrum - Kaffe och bulle.
Bulle - dagens SYNDARE : (
 
 
Middag - Blev en enkel i bilen - Salami och Brieost baguette i grovt bröd, laddning inför träningen - GÖTT.
 
 
TRX Pass på World Class Trelleborg : ))
 
 
Eget Styrkepass - RYGG & BICEPS
 
Latsdrag brett grepp
Sitt Rodd (låg-tummar pekar ut)
Stående 1 arms rodd i Cable Cross
Latsdrag Paralellt grepp (tror jag att det kallas : /)
 
Stångcurl för Biceps
BB - Ryggresningar med viktskiva/Sit ups i bänk
 
 
 
 
KARDIO 20 min på goa PRECOR tramp maskinen - de är grymma!! Mycket bättre för hela rörelsemönstret än en vanlig CrossTrainer.
 
 
Prottedrink efter träning såklart och till natten blir det en Caseinare oxå ; ) IM BACK!
 
En helt vanlig Tisdag men jag är HeeeeelNöjd - Imorgon blir det inget flängande - Jobb hemma i byn hele dagen lång : ))
 
KRAM PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: