focusonfitness

AXLAR med Johanna - Hälsostudion Gävle.

Kategori:

Och igår Söndag blev det ett Axelpass innan hemfärden ner till SKÅNE igen <3
 
Testade min nya BCAA - Helt klart godare än den förra jag hade.
Raspberry/Blue
 
 
Vi inledde passet med Monster övning i DAVID pressen ; )
Gaaaahhh såååå tungt - jisses.
 
 
 
 
 
 
Lite Baksida Axlar på det ; ) Aldrig fel att köra lite extra på baksidan!!!
Längesedan jag körde denna, men i stort sett samma övning som att köra flyes i TRXn för baksidan bara det att man kör liggandes här. Tycker dock att jag får bättre kontakt i TRXn ; )
 
 
Stående hantelflyes för utsida Axel på det.
 
Ännu mer Baksida ; ))
 
 
Push Press med skivstång.
 
 
På denna bilden ser man verkligen hur vätskig jag är - Lats och triceps är väl inbäddade ; ))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutade passet med Utåtrotationer i Cable för Rotatorerna i Axeln.
JODÅ Genomkörda som Johanna sa - ABSOLUT.
Träningsvärk deluxe idag.
 
Testade deras nya MATRIX trapp maskin - så himla cool - fungerar som en riktigt rulltrappa.
Här kan vi snacka tuff kardio och rumpa deluxe.
 
 
 
 
Följ Johanna på Instagram på "johannaericson1"
Hon är oxå sugen på att tävla igen så håll ögonen öppna om ni är nyfikna ; ))
Tusen tack till både Johanna, Seppo och Hälsostudion för 2 grymma träningspass - känner mig taggad igen och riktigt tävlingssugen faktiskt ; )
Trots att nacken är stel som en pinne idag och kroppen har ont, förväntade mig inget annat efter ett tungt Ryggpass och ett tungt Axelpass dagen efter - Men...KUL var det <3
 
 
Tappa inte ditt mål ur sikte <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: