focusonfitness

Mint tryfflar en Måndag kväll.

Kategori:

Jooooo så kan det gå : ))
Ligger just nu på soffan ganska utslagen och väntar på att den sista Mint tryffeln för kvällen ska smälta i munnen så att jag kan gå och lägga mig!

En PT klient som jag tränat sedan långt tillbaka kom in på gymmet idag precis innan jag slutade med en presentpåse fylld med allt det bästa : )).
Mint tryfflar, torr rostade nötter, champagne och andra gosaker. Fin fina du - Tusen tack, det värmde verkligen. Jättetråkigt att just tidsbrist från bådas håll har gjort att vi inte kan träna ihop längre : ( känns verkligen supertrist!
Tack för alla goa timmar ihop med blod, svett och tårar - Det finns ingen annan som du kom ihåg det!!!!
Hoppas att få kunna följa din resa på annat vis gumman <3



Ligger och funderar på livet!
Just nu i skrivande stund så känner jag nog att det är det jag har för lite av : ) Livet är självklart jobbet, intresset, vänner och familj men livet är oxå JAG! Lätt att glömma bort sig själv i allt runt omkring - stanna upp och ge sig själv de där magiska stunderna när man får göra vad man vill, tänka på vad man vill och säga vad man vill. Jag är en riktig tänkare och med full speed varenda dag så bildas ett tomrum i skallen till slut, som under natten visar sig i form av drömnar istället vilket resulterar i för lite djup sömn ; )).

Så - behöver nog mina tänkar stunder mer än jag trodde, lite som Nalle Puh <3
Nä! Färdig funderat för ikväll : ) tänkte jag skulle börja med korta blogg inlägg och se till att få till dem lite oftare istället - men idag sket det sig ganska kraftigt : ).

By the way - INGEN träning alls förra veckan så denna veckan är planerad från början till slutet.
Natti natti på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: