focusonfitness

En go men kort helg : ))

Kategori:

Hellooooosan allihopa!

Hoppas att ni haft en riktigt härlig helg - idag var det ju super väder ute. För mig blev det en kort helg då jag slutade 20.00 i fredags, jobbade 08-13.30 i lördags och idag blev det jobb från 17.30 frammåt ; )

Men....igår hade jag en helt fantastisk kväll. Jag och Emelie hade samordnat en liten reunion tjejträff med Lantan brudarna - Guuuuud så roligt det var att träffas allihopa.
Det blev galna historier, filmer och fotton från gymnasietiden, minnen som återupplevdes och galna skratt - som vanligt runt detta goa gäng.

Energi!



Japp jag var en av dem som asade med mig ett gammalt album med bilder från förr ; )



Tusen tack till alla er som kom - kul att vi var ganska överrens om att det intr fick dröja för länge tills nästa gång <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: