focusonfitness

Dagens Mat.

Kategori:

Tänkte uppdatera er med en del av dagens mat. Utöver detta slank det ner 1 Recovery bar, 1 proteindrink, 1 Lussebulle o litta kaffe såklart.

En snål matdag men det blev en "man tager vad man haver" dag idag.

Frulle - Turkisk yogurt med frömusli och 2 ägg samt vatten ; )



Lunch - Dietvänlig Flygande Jakob (kyckling, bacon, blomkål, mjölk, ägg, banan) ugnsbakat såklart. 1 avokado på det o vatten ; )



1st Recovery bar.

Lite låtsas energi innan Axelpasset och mitt TRX pass som jag leder på World Class i Trelleborg.



Drog/krampade i en muskel som fäster på bröstet nånstans upp i halsen så stretchade ut Pec minor mellan seten i Axelpressen - hmm nja hjälpte sådär - känner mig spänd i nacken nu trots god och försiktig teknik - skitnacke : (



TRXarna gjorde grymt ifrån sig på dagens pass - såååå roligt att se. För bilder så besök min Facebook sida "focus on fitness" där får ni reda på allt som händer och kan även följa en del av mina kunder och deras utveckling i bilder ; ))

Kvällsmat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: