focusonfitness

Syrran intar gymmet <3

Kategori:

Äntligen har jag fått introducera min kära klena syster till gymmet ; ))
Blev ingen träning för mig idag då jag jobbat från 07.00-18.30 idag och efter det tryckte jag ett Recovery Bar i bilen på väg in till Sjöbo - slarvar med maten - inte bra det där.
Självklart blev det inget gymmande för min del idag men viktigast idag....
 
Syrran har skaffat gymkort, fått program av mig att börja med och var skitsnygg på gymmet : ))
 
 
 
 
 
Sjöbo KRAFTVERKET  : ))
Tränade där sommaren 2009 när jag bodde hemma hos syrran och var hemma från Kenya - så det var inte heölt främmande. Lite för många halvkassa Techno gym maskiner bara - gillar inte.
 
Bra jobbat gumman - nästa pass blir snäppet tuffare - då ska Miss P få känna hur det är att ta ut sig på riktigt.
 
KRAM o NATTI på er - nu tänker jag bara sådär DECKA i sängen - ÅH vad skööööönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: