focusonfitness

Jobbe-helg & Grattis till Bäst-syrran <3

Kategori:

Hejsan på er!
 
Vaknade imorse med sjuuuuuk träningsvärk i Biceps och Solen "all over the place" - Underbart - jag lever av solljus <3
Utsikt från sängen och en morgontrött Jusse.
 
 
Jobbe-helg denna helgen så jag ska alldeles strax bege mig iväg till jobb faktiskt - tänkte vara effektiv och hinna skriva ett par rader här innan så kan jag publicera det ikväll snabbt och enkelt ; )
Helgen har varit bra - inte slut ännu då det bara är Söndag morgon men jobb väntar hela dagen fram till 18.00 så såååååå mycket mer spännande händer nog inte : ))
 
Igår efter jobb var det egentligen meningen att jag skulle in till Trelleborg för att köra ett pass med en PT klient men min kund hade råkat dubbelboka sig så det blev att snabbt planera om Lördagen för att bli så effektiv som möjligt ; ) Efter jobb åkte jag direkt hem till Skurup för att köra ett styrkepass på Hälsopunkten.
 
Rygg & Biceps
 
Uppvärmning med lätta breda Latsdrag
Fria Chins
Breda Latsdrag
Latsdrag med den här andra stången med handtag på sidorna : ) (vet inte vad den heter faktiskt)
Hantelrodd
Kryssdrag i CC uppifrån
Sitt Rodd i CC smalt grepp
 
Stående Hantelcurls för Biceps 14kg (räckte med 3 tunga set - sjuuuukr död i Biceps idag)
 
Tänkte dra ut på en härlig PW i solen när jag kom hem men väl hemma så fick jag för mig att jag skulle ut och springa : / Sjuk eller!?? Hehe - jo men det kändes som om jag behövde springa av mig lite.
 
Så här glad och taggad kände jag mig innan löprundan på 30 min : )
 
 
Så här kände jag mig efterråt - med världens ihopkrupna höftböjare - Aj.
 
 
Tur att vi har ett bord med bänkar precis utanför trappen : ) haha Fyyyy - helt död - måste nog försöka löpa lite korta rundor då och då för att hålla flåset uppe. Men faktiskt ganska stolt över mina 30 min - det var en tuff insats från min sida i alla fall ; )
 
Drog till Willys och handlade där efter där jag sprang på en gammal kompis från Gymnasiet - Patrik Lund : ) Haha kul när folk bara dyker upp sådär, han var sig lik såklart.
 
Resten av kvällen bestod av matlagning inför veckan och kvällen och en välförtjänt middag tillsammns med T när han dök hem från jobb. Trött i kroppen och ont i varenda muskel blev det en hyfsat tidig kväll.
 
Del 2
 
Hemma från dagens jobb och kvällens kalas : )
Fick minsann en present av en medlem idag på jobb - så himla gulligt. Vi har pratat mycket om Kenya och han har sagt att han är redo att sponsra mig lite om jag åker ner och gör något Idrottsprojekt : ) Helt underbart att det finns sådana människor. Så idag gav han mig denna:
 
 
Ska bli såååå spännande att läsa den - nu har jag något att göra på flyget i alla fall : ))
Tusen Tack fina du <3
 
Hemma hos syster yster blev det tårta och kakor - Usch nu känner jag mig inte som den fräschaste på denna gjord. Sista tiden har varit riktigt dålig gällande vad jag stoppat i mig - det blir verkligen en ond cirkel för hälsan när man jobbar för mycket - man har ju varken tid att handla eller laga mat - då tar man vad man haver eller vad någon annan haver : / Sen är jag lite så som person oxå att antingen ALLT eller INGET och kan jag inte träna så mycket som jag vill så blir maten lidande oxå : )) YES thats me - även om jag är PT ; ))
Grattis till syrran igen och Tack för en mysig kväll.
 
Här hemma har det hänt grejer ikväll : )
Semestern är godkänd och biljetten är bokad och betald : ) YEEEEEEEEEES!
Kenya here I Come!!!!!
 
 
Kan knappt fatta att det är sant - efter 2 år och 3 månader ska jag äntligen få åka tillbaka till mitt andra hem.
Kommer bli sååååå spännande.
Ska försöka att hålla er läsare uppdaterade under tiden här på bloggen. Så fort jag har möjlighet till Internet.
 
Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna : ))))
 
<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: