focusonfitness

Fullt upp!

Kategori:

Japp - rubriken till detta inlägg får faktiskt lyda som ovan - haha har verkligen fullt upp nu.
Det är kul för det betyder att jag har många och nöjda PT kunder men jag jobbar ju även på gymgolvet en viss procent/månad - såååå lite för mycket just nu.
En svår balans att våga lita på att man har tillräckligt med trogna kunder kvar om man ska kunna avsäga sig större del av den fasta tjänsten - litet dilemma för mig just nu.
 
Förutom detta mår jag bra : ) Våren är på väg och hela förra veckan då det var massa sol så kände jag mig som en ny människa.
 
Enda dagen denna veckan då träningen har hunnits med var i Tisdags faktiskt.
Körde AXLAR tillsammans med Tias på Hälsopunkten och testade deras "TRX" - band igen - tvingade på T en axelövning och lite magövningar.
 
Det finns nog ingen bättre övning för baksida Axlar än denna nedan - I LOVE IT!
 
 
 
 
 
 
Usch känner nu att jag sitter och hostar lite - INTE tid att bli sjuk nu. Har klarat mig igenom hela hösten och vintern utan sjukdom så det skulle ju vara typiskt om man blev dålig nu helt plötsligt.
 
Här om kvällen fick jag 1 gyllene timme över till att göra vad jag ville hemma så jag tjuvade några recept på nätet. Mycket inne på "Tasty-Health" sida - hon gör en massa coola grejer med proteinpulver - Kolla in den.
Hittade ett recept på nyttiga Chokladbollar och ett på Bars. Barsen var sådär men bollarna blev kalas.
 
 
 
 
Recept kommer på bollarna då jag fick ett litet "fan" på jobbet efter att han fått smaka dem : )
 
Imorse var jag på Intervju med de som driver Skurup Näringslivs Facebook sida som kommer bli det nya stora kontaktnätet för bla Skurups företagare - KUL. De kommer lägga upp en del av intervjun på sin Facebook sida så gå in och gilla den och kolla in intervjun med bild ; )
 
Skurups Näringsliv
(sök på det, gilla sidan, gilla intervjun och dela intervjun gärna : )))
 
NÄ en del att göra här hemma - PT pappar ska sorteras och organiseras, disken måste bort, packa väskan inför morgondagen, Jusse måste ta en dusch och bli ren i håret och ett Stretching program måste sättas ihopa inför morgondagen.
 
Hoppas att ni haft en trevlig dag och att ni tränat liiite mer än jag ; )
KRAM BANAN.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: