focusonfitness

Ett oväntat Axelpass - Gött - Favvopass <3

Kategori:

Körde faktiskt Caseinfluff med banan till mellis idag på jobb <3
Mycket lättare att få i mig det än kesellan : )
 
 
Efter en lååååång arbetsdag inne i Lund var det dags för PT konsultation i Skurup - sjuk konsultation ledde till ett oväntat Grymt Axelpass - inte fyskam det heller, men hoppas på att få till den där konsultationen nästa vecka istället ; ))
 
Turen hade man att stöta ihop med en PT klient på gymmet som var så go och ställde upp på att ta några bilder : ) Nackdelen med att alltid träna själv och sedan försöka blogga : ) Haha.
 
 
Körde några set sittande Militärpress i Smithmaskinen - det var typ 100 år sedan sist.
Tror att jag faktiskt bodde i Gävle då jag senast körde denna övningen - haha - kul att man helt kan glömma bort övningar på det sättet - kändes helt okey så länge jag inte gick för långt ner med stången.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack fina M för fotograferandet ; )
 
Jag väger idag - just nu - kvällsvikt 63 kg med pyamas på ; )
Det betyder att sedan tävlingsdagen har jag lagt på mig 11 kg - helt sanslöst jue - sen är kanske ca 3 kg av dem vätska men ändå! Det är ju detta som bygger muskler - överksottet men nu måste jag hålla upp med allt det där goda - det har blivit lite väl mycket "Precis-vad-jag-vill - attityd" sista tiden.
 
Funderar på ett "Get fit för Kenyaresan" projekt nu för att hålla motivationen vid liv : ))
 
Nä nu är det minsann läggdax allihopa - vi får hoppas att vi kan ta oss till jobbet imorgon då de lovat en massa snö och storm om inte annat så kanske man inte kan ta sig FRÅN jobbet - usch vad hemskt - det hoppas jag inte - pallar inte något sådant just nu. 
 
Natti på er och stay warm <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :)

    2013-03-19 | 09:56:21

Kommentera inlägget här: