focusonfitness

Motivation.

Kategori:

Då var denna dagen oxå slut. Fredag imorgon - massa äventyr : )) Först till Lund för att träna 2 PT klienter, sen till Tomelilla för att Fystesta 2 PT klienter och sist men inte minst tillbaka till Skurup och köra skiten ur 2 PT klienter - någonstans på vägen ska jag plocka upp en blomma för att hinna lämna den till min käre far på kvällen på hans födelsedag <3 och för att få träffa dem innan de åker på "vacation" ; ) - LIVET LEKER!


På LÖRDAG är dock då det händer - "Porrnilla" & "Yoursofine" ska ut och parta in Malmoe ; ) <3

(internt skämt mellan mig och syrran ; )

Hann med ett TRX pass vid ankdammen i Tisdags - Im in LOVE.

 

Igår var jag inne i Malmö på morgonen för att PW:a med Sophie - fick en stund över innan det var dags att köra in till jobb i Lund : ) Man kanske skulle dra in på STADIUM och kolla om de hade något kvar på rean. 

Såklart att de hade : )

Blev ett par ascoola svarta ADIDAS byxor, haremstuk i grenen och tighta runt vaderna och en överdragströja till gymmet om man har en sån där "Usch orkar inte visa mig i linne"-dag : ))

Typ en långärmad "magtröja" - om ni fattar vad jag menar då?

Motivation för mig när man har en dip i träningen som jag har nu när jag inte riktigt har tid till att träna så mycket jag vill - har aldrig varit en shop-aholic men man ska minsann unna sig något fint att jobba i när man alltid går i arbetskläder ; ))

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: