focusonfitness

English or Not.

Kategori:

Happy Wednesday to all of you - we are in the middle of the week and after today we are closer to Friday then to Monday ; ) feels good right!? : ))

Ive seen that ive lost some readers and ive got some requests from friends to start writing in swedish again - i yhink i will do that since its a bit easier for me to feel the flow while writing and to be me if i write in my language.
As long as i dont know if i have english readers or not ill do that so please let me know if you are out there "english readers" then ill think about it again ; )
underbara morgon!
Härligt att börja dagen med en PW tillsammans med en super go vän. Snick Snack om allt möjligt och go utsikt över Öresund ; )



Sitter just nu på ett av mina favorit cafe i Malmö och försöker smälta frukosten - frukostbuffe - livsfarligt innan jobb. Tröttis nu jue : ).

Angående mina dåliga uppdateringar här på bloggen så är det för att jag jobbar väldigt mycket nu och den lilla lediga tiden jag har vill jag lägga på familj och vänner : )) men laddar inför en ny satsning med bloggande om både träning, kost, vardagslivet, livet som företagare och tävling ; ) Så håll ut - det kommer. Jobbar just nu på att hitta tillbaka till mina rutiner. Som ni förstår är jag på helt fel ställe just nu t.e.x : )

Njut av er dag och ta ingen förgivet : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: