focusonfitness

När man varken vet ut eller in - TRÄNA!

Kategori:

Känner ni oxå så ibland?
Att man varken vet ut eller in och det känns som om man lever i en bubbla. Så känner jag just nu.
Antar att det delvis har med tävlingen att göra - att man känner sig lite vilsen nu när det plötsligt är över, men som Z sa: Tävla igen DÅ : ))!!
Ja det kanske är den enda lösningen jag vet inte, eller så får man helt enkelt ta sig själv i kragen och skärpa sig. Det är lätt att det blir en känsla av tomhet när man varit såååå fokuserad under så lång tid på ett speciellt mål - har pratat med andra som tävlat och de känner igen känslan - men det är ingen bra känsla för mig - Känslomänniska som jag är så har jag svårt att ignorera det och gå vidare.
 
Hur som helst - det jag ville komma fram till var att när ni har dagar då ni känner er värdelösare än värdeösaste : )) DÅ - Är det bara att dra ner till gymmet och köra ett äckligt tung pass ; )
 
Mitt AXELPASS räddade mig ur min lilla bubbla idag : )
Då jag hade tvätt i tvättstugan och tider att passa nu ikväll blev det ett kortis pass men intensivt.
 
Pushpress
Stående hantelflyes åt sidan
Sit hantelflyes för baksidan
Sittande hantelpress
(jobbade med en 3 kg hantel lite extra emellanåt på vänstran - då den axeln måste bli starkare)
 
 
 
 
Igårkväll hann jag även med en beställning från mina goa sponsorer MMSports <3
Var ett tag sedan sist och ännu en gång fick jag låta bli att handla vissa grejer då de tyvärr är slut : (
Lite trist att det ska ta sådan tid för dem att få in grejerna - annars är de BÄST på alla sätt.
 
I dagarna kommer jag hämta ett paket som innehåller:
 
BCAA R.E.P (ett bcaa med PWO funktion)
Vassleprotein 
MMsport shaker
Smartshake från Body science
Tablettask
Proteintorn - ett svart och ett rosa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: