focusonfitness

I mina tankars värld.

Kategori:

Hejsan allihopa!!
 
Ja så känner jag mig - som rubriken lyder - ständigt i tankarnas värld : ) Så fort omvärlden inte kräver något av mig så försvinner jag in i min egna grubbel-bubbla. MÅSTE sluta med detta nu - ACTION Josefine ACTION - hjälper inte att tänka saker man måste agera.
 
Har n ni en trevlig helg? För min del är det jobbehelg - 4e helgen av 5 helger på raken som jag jobbar nu, börjar bli lite tröttsamt men bestämde mig för att jobba ikapp mina minus-komptimmar sedan ledighet innan tävlingarna.
 
Det är mycket jobb nu och det blir svårt att få till träningen då det inte finns någon energi eller motivation kvar när arbetsdagen är slut - så denna veckan har det inte blivit mycket. Lyckades få till ett Benpass med Jess och igår körde jag ett snabbt och intensivt Axelpass på Olympen under en håltimme mellan 2 kunder ; )
 
Jäklar vilken pump jag fick i Axlarna : ))
 
Push press is the SHIT : ) Och i mina nya grymma ADIDAS byxor kan inget gå fel : ) Hehe hittade dem på REA - 250kr - Ja tack!! 
Hade ju ett liknande par en gång i tiden men det är bara jag o Sabbe som vet hur det slutade : ) Haha eller hur gumman, 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag bara jobbat, var så himla trött efter jobb och kände att allt det där som skulle göras fick vänta - POWERNAP tänkte jag : ) Det blev en lång en - var hemma 15.00 och vaknade lite över 17.00, men såååå välbehövt att bara få vara, att bara få lov att lägga sig i sängen - MYS.
 
Kvällen blev dock inte så avslappnande med fotbad och allt vad jag tänkt men strunt i det, pigg och glad, julpyntet är äntligen nere och jag känner att det inte är hela världen om jag inte får 8 tim sömn inatt då jag faktiskt sussat sött nu under dagen ; )
 
WOK till middag.
Wokade grönsaker i olja, vitlök och salt tillsammans med basmati ris och Strimlad skinksnitzel i Creme freiche och indiska kryddor - MUMS!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: