focusonfitness

Bloggeli - Bloggela : ))

Kategori:

PT dag skulle jag kalla en dag som denna.
KUL.
Precis detta som man jobbar för - att kunna komma till gymmet och bara få träna en massa goa PT kunder.
Förutom att jag körde ifrån alla mina papper och min kalender på Olympen inne i Lund när jag skulle vidare till Veberöd så har dagen varit bra - vaknade med huvudvärk men efter 1 ipren och goa glada människor var den över inom några minuter : )
 
Idag har jag varit och köpt en massa frukt.
Placerat dem framför min plats vid frukostbordet för att se till att varje dag innehåller i alla fall 1 frukt. Har varit dålig på fruktätandet och nu när det blr en del keso och kesella till frukost kan det vara kul med lite färg.
 
 
Idag blev det bara ett Mini-pass i gymmet.
BRÖST & TRICEPS.
 
Körde Hantelflyes i Superset med Kick back med hantel för Triceps.
Hantelpressar i lutande bänk.
Triceps Push down med rep i Cable.
Triceps Push down med stång i Cable.
Triceps Push down omvänt grepp med stång i Cable.
 
Sen fick det vara nog - mat på det och sedan var det dags för nästa PT kund att svettas lite.
Var alldeles för trött imorse och orkade inte gå upp supertidigt för att hinna gymma innan jag började i Lund 11.00 så då får man väl skylla sig själv antar jag.
 
Imorgon är det MONSTER-pass på G.
Tänkte testa nya Sats inne på Mobilia i Malmö tillsammans med Jess, ev hennes polare B  och en skivstång med en jäkla massa vikter på - LEGDAY <3
Hoppas på att kunna knäppa några kul bilder från morgondagen att dela med mig av här sen.
Tänkte även inom kort avslöja mina planer för 2013 ; )
 
Dags att lägga sig då en härlig dag väntar imorgon med grym träning, kaffe med allra bästa vännen. frissan och några timmar av kreativ matlagning på kvällen - thats my plan. 
 
Vad är er???
 
Ha det nu superbäst allihopa och sussa gott.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: