focusonfitness

Sneak Peak på OFF-Formen.

Kategori:

Hejsan alla goa glada : ))
Solen har tittat fram idag och detta gör mig otroligt glad.
 
Staratade dagen med en tallrik gröt för att "kompensera" för de 3-4 hg "natur"-godis som jag satte i mig på gårdagens kvällspass på jobb : / Usch nu får jag SLUTA - man kan ju inte äta bara för att man får.
En 1 tim o 20 min PW på det ute på landet runt byn.
 
 
Ett Benpass på Hälsopunkten här i Skurup efter det - mycket stabilitet och litta Knäböj blev det - varnings signal i knäna igen - SUCK - tror snart att det är endast rehab som gäller.
Fika hos mamma innan jag pös vidare till jobb. MYSIGT att träffa henne.
 
Har haft en kortis dag på jobb idag - en PT kund inne i Lund sedan drog jag vidare till Veberöd för att köra 2 kunder till som resulterade i 1 ;) Inte lätt att hålla reda på allt man ska hinna med, eller hur D : ))
Men dagen svslutades bra och nu sitter jag här framför datorn nyduschad och såååå redo för sängen men lite administrativt som ropar på mig först.
 
Tänkte faktiskt ge er en SNEAK-PEAK på min OFF-form - liiiite fluffigare och mjukare än innan.
(Godisfluff)
 
 
Det sätter sig litegrann på benen sen sätter sig ALLT annat på midjan, ryggen och armarna - sådär kul jue.
Hoppas på att hitta tillbaka till mina rutiner i helgen som kommer och nästa vecka - måste ju börja med att ta mig tid att åka iväg och handla : ))
 
NÄ Im OFF - lång Fredag på jobb imorgon.
 
KRAM o NATTI på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: