focusonfitness

Framsida Ben & ICKE så exklusiva lådisar.

Kategori:

Hej hopp allihopa - haft en bra helg?
Själv har jag jobbat hela helgen men den har ändå varit bra - försökt att ta det lugnt.
 
Igår - Lördag blev det ett RYGG & BICEPS pass på HÄLSOPUNKTEN efter jobb tillsammans med T.
Jag var så slut efter jobb och träning att jag deckade på sängen medans maten var i ugnen : / WOOPS!
Trött trött och trött - läääääängtar till våren.
 
Imorse åkte jag hem till Världens bästa kompis innan jobb - blev en go förmiddags fika tillsammsn och en massa snick-snack. Träffas alldeles för sällan och nu var det denna timmen som jag hade över i förmiddags - 1 tim är bättre än inget och för oss båda GULD värd - mysigt att få se varandra bara. Nu är det äventyr inplanerat i kalendern i alla fall - om 2 v : ) Wiiiiieee längtar.
 
Efter dagens arbetspass blev det en BENPASS - fokus Framsida.
Mycket benspark : ))
Och rumpan fick sig en törn på slutet i Cable Crossen med bojan runt foten - grym övning.
Celsius blev ett måste för dagens motivation.
 
 
Så fort jag kom hem från jobbet drog jag med T ut på en Kvällspromenad : ) JAPP ingen PW utan en lugn och sansad 1 timmes kvällspromenad - ahhhhh FRISK LUFT - får alldeles för lite av denna vara.
 
 
 
Hemma var det bara till att ställa sig vid spisen och förbereda veckans inte alls exklusiva matlådor : ))
Ibland måste det få lov att vara simpelt och det kan man väl kalla detta - hade 1,5 kg köttfärs som stod i kylen sedan gårdagen. Stekte ihop det med lök, vitlök, salt och peppar sen kan ma ha det till lite vad som under veckan. Förberedde även rivna morötter och broccoli som jag kan ha med mig på mina heldagar : ))
Kolisarna får jag fixa allt eftersom : ) Proteinkällan viktigast ; )
 
 
Avslutar nu kvällen 10 min i soffan med lite KVÄLLS-GOTT <3
Receptet hittar ni i nästa inlägg.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: