focusonfitness

Benpass & Focus on Fitness.

Kategori:

Hejsan alla godingar!
Sen med uppdateringen igen känns det som : ) Men egentligen inte utan jag tror att det är för att jag är så van vid att jag ska uppdatera bloggen varje dag eftersom jag gjorde det under hela dieten : ))
 
Just nu har jag inte lika mycket kuligt att inspirera er med känns det som : / Jobbar mest så mina dagar spenderar jag på gymmet och sista tiden har det blivit ganska korta och intensiva egna pass och ingen som kunnat ta någon snygg bild på en heller ; )
 
Här om dagen körde jag mitt första Benpass på länge utan Knä-ont - skönt att det fungerar.
 
Uppv - på cykel
Uppv 2 - Knäböj breda och smala med bara stången
Knäböj
Knäböj breda med endast stång till failure
Uppsteg på bänk med hantlar
1 bens böj på marken - utan vikt - fokus på att hålla raka knän och höft
Benpress liggande
Vadpress stående
 
TÖJ: Framsida lår, Baksida lår, Vader
 
 
 
 
Med näsan i vädret lämnade jag gymmet ganska nöjd utan onda knän.
Lite smärta dagen efter och de kändes trötta men jag tror att om jag skärper till mig med stabiliteten runt knäna ska det nog funka snart igen : ))
 
Annars så jobbar jag på.
 
Har kommit igång med mitt egna företag nu oxå och hoppas på att kunna få leverera hemsidan till er inom kort. Måste justeras en del på den sen är den redo för allmänheten ; )
 
Kör på med mina PT kunder under tiden.
Sugen på att prova på PT - erbjudande inom kort på min Facebook sida "Focus on Fitness"
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: