focusonfitness

Axelpass & en smoothie till : )

Kategori:

Blev en lyxsmoothie imorse : )
125g lättkesella, 2 tsk kakao, 1 tsk honung, 1 banan & 1/2 dl fiberhavregryn.
 
 
Bra start på dagen : )) Om man inte har ett allt för fysiskt jobb såklart : )
 
Jobbade till 13.00 sen skulle jag inte kund förräns 17.00 på kvällen - hade först planerat att spatsera in på Veberöds absolut bästaste fik .- NIROMA´s och sätta mig och jobba med en god kopp kaffe efter träning i Vibban - Men..... NÄ kände att miljöombytet av gymmet var viktigare för träningsmotivationen så jag pööööös : )
 
Intensivt AXELPASS på Hälsopunkten <3
 
Uppv - lätta hantelflyes åt alla håll ; )
Sittande hantelpress 12 kg
Stående Hantelflyes 1 sida i taget
Sitt hantelflyes för baksidan 4kg (har äntligen börjat få kontakt varje gång)
Baksida Axlar i maskin (flyes)
Sittande 1 arms press med hantel 10kg
 
 
Haha så allvarlig : ) Träning är inget man skojar om ;)
 
JÄKLIGT bra TRYCK i Axlarna ALLTID - KUL.
 
 
Hem, in med en proteinare och sedan satte jag mig i sängen och meckade träningsprogram och en Power-nap på det satt inte fel - kände mig lite febrig och varm när jag vaknade men det var bog bara trötthets varma kinder för nu känns det bra igen.
 
Tillbaka till Vibban - PT - Adrenalin när vissa kunder tar i alltså - COOLT - Älskar mitt jobb!!!
 
Nyduschad och redo för att krypa ner hos kudde och täcke igen har jag kockat ihop en god lax till mina matlådor - Mumma säger jag bara för er alla Pesto älskare - liiite nyttigare än vanligt.
 
LAX i ugn med MiniKESO & Pesto Topping <3
 
 
Ca 125g Minikeso till 2 stora tsk Pesto - Blanda blanda o mosa lite - Kleta ut massan över den råa laxen innan den åker in i ugnen på 200 grader i 30 min : )
 
 
Vänta!
 
 
Ni vet väl att Keso oxå smälter och blir trådigt precis som vanlig ost - MUMMA!
Servera med Ris, fullkornsbulgur el kokt potatis.
 
Nyttig snabbmat skulle jag kalla det : ))
 
NJUT!
 
Nä - 12 tim arbetsdag väntar imorgon så nu tänker jag förbereda morgondagen och hoppa isäng - försöka i alla fall - ett av mina största laster - jag kommer i stort sett ALDRIG i säng i tid. INTE OK - påverkar träningen negativt om man inte sover tillräckligt. Måste försöka bättra mig : ))
 
NATTI NATTI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: