focusonfitness

Sjukdom & Lite ledig Tid.

Kategori:

Dax att uppdatera er lite om vad som försigår i livet ; )
Har äntligen blivit nästan helt frisk från förkylningar och hosta - Guuuud så envist det har varit. På vägen har jag försökt vara noga med mina mikro pauser och tagit det mer lugnt än vad jag brukat. Inte tränat på 5 v....JA 5 hela veckor utan träning : ( Inte konstigt att man blir knäpp. Men lite skoj med familjen har jag unnat mig trots en trött kropp och hostig knopp ; )

Förra helgen var vi med syrran, mina systerbarn och pappa, hans fru och brorsan på Blå Planeten i Köpenhamn!








Det var inte riktigt så stort som jag trodde men häftigt : ) Många härliga färger och konstiga varelser ; )
Tyckte Tellus oxå! Haha!









Detta blev nog favvo fisken - vilken cooling liksom ; )



Fångade t.o.m brorsan på bild : )



Pirajor!



Oxå kunde man besöka Amazonas : )
De flesta tyckte luften var tung men Jusse kände sig ganska hemma med den varma fuktiga luften ; ) Wonder why!



Ja det var det bästa vi kunde åstadkomma i bildform ; ) Bättre att man är vacker i verkligheten, eller hur ; )



Papsen och goa lilla Tellus.



Sis och Tellus.



Utomhus kunde man se in hos sälarna : )



Lill tuffingen - Theo var överallt och ingenstans hela dagen ; )







En mycket trevlig dag som avslutades med en whiskey hemma hos pappa och Lumi som ett desperat försök att bli frisk. Eldis var nice i alla fall - whiskeyn kan diskuteras - Yerk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: