focusonfitness

Frihet.

Kategori:

Ja vad är frihet egentligen?
Det har vi nog delade uppfattningar om och det kan diskuteras i oändlighet men igår var det FRIHET för mig att få åka ut i skogen en stund med en lussebulle och en kopp varm choklad.
Kom på mig själv att jag inte varit ute i den friska luften på ja....nä jag minns inte sist och det kändes förjävligt. Älskar att vara utomhus och som gammal djurskötare så var det en självklarare del av vardagen ; )Annars brukar jag vara bra på att dra med nära och kära ut på äventyr och för att inte tala om alla Afrika resor - då har man ju nästan bott utomhus : )).
Så en gyllene stund med några välförtjänta andetag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Syns att man inte är på topp med de där påsarna under ögonen - jäkla förkylning : (
Men guuuud så härligt att få komma ut!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: