focusonfitness

Fitnessfestivalen & Luciapokalen 2013

Kategori:

Hallojsan allihopa!
 
Det är fortfarande fullt upp och det är bloggande eller sömn som jag ofta får välja på och självklart väljer jag sömnen då ; ))
Men nu har jag fm hemma och tänkte passa på att uppdatera er om helgen som var helt fantastiskt. Jag var ju med som coach på Luciapokalen till Annelie Widerberg och även som hjälpcoach till Jessica och Johanna - det var riktigt roligt att få se alla snygga brudar som kämpat såååå hårt för att nå sina mål.
 
Snacka om inspiration!
Så jag tänkte försöka dela med mig av den inspirationen genom att bildbomba er litegrann ; )
 
 
Utsikten från vårat hotell rum på Gothia Towers ; ))
 
 
 
 
På lördagen var det vila som gällde för tjejerna så jag passade på att springa runt inne på mässan. Och JA det blev en del shopping, bla : )
Självklart hade MMSports den största montern som vanligt - bästa sponsorerna. Träffade på en massa kända ansikten där, trevlig stämning trots besökar rekord i år igen : )
 
 
 
 
Mötte upp med Filip och hans klient Jorun : )
Skoj att ha någon att provsmaka tillsammans med - här testar vi BEEF JERKEYs torkade snacks.
 
 
Hittade ett nytt märke på tillskott.
FA Engineered Nutrition - tilltalande förpackningar var det första som jag tänkte på - antagligen det som väckte uppmärksamhet, sen får vi väl se hur produkterna är efter att jag provat det jag köpte.
 
Köper ju alltid tillskott hos MMSports såklart - gillar deras protein - de ska ha en stor eloge för det då det smakar väldigt lite sötningsmedel och de flesta smakerna smakar bra och mycket.
Men KUL att prova lite annat också - köpte snabba kolhydrater och Protein Pancake mix.
 
 
 
 
På kvällen så blev det middag tillsammans med Filip och Jorun och efter det drog vi vidare till Efterfesten som de har på Gothia efter att Guldhjärtat delats ut.
Guldhjärtat gick till rätt vinnare - Andreas Öhgren, var på en föreläsning med honom på The Academys Event i Halmstad nu i höst och han är grymt duktig PT.
 
Efterfesten var väl inte så mycket att hänga i julgranen tyckte jag sen var man ganska trött och sliten efter mässan och kunde heller inte festa till det då klockan skulle ringa 05.30 för att förbereda de tävlande för scenen.
Men det var kul att fixa till dig litegrann ; ))
 
 
 
 
 
Söndag morgon började jag med att följa Annelie bort till Färgläggningen och ta en plats till allihopa Backstage.
Liggunderlag, sovsäckar, kuddar, smink, bikinis, skor och mängder med godis, gummiband mm.
Annelie ställde sig i kön till färgläggningen och jag stack iväg till frukostbuffén ; )
 
 
 
 
 
Sista lagret färg är på, nu är det bara att vila och vänta tills det är dags att börja pumpa upp och käka riskakor och nutella IGEN ; )
 
 
Ladda ladda ladda....
 
 
Pumpa pumpa pumpa.... : ))
Lägg märke till all aktivitet i bakgrunden - hehe det är verkligen en speciell stämning där bak.
 
 
 
 
 
 
 
 
Coachen fick också vara med på ett hörn : )
 
 
Pepp och mer redo för scenen än någonsin!
Ut och ha kul!
 
 
Hehe lite roliga miner kan väl liva upp stämningen bland ett gäng nervösa BF brudar : ) Söt!
Sista bilden sen pös coach ut i publiken för att se tjejerna när de klev ut på scenen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Motståndet var riktigt hårt - många bra brudar på scenen.
 
 
 
 
 
Särbedömning i elimineringsronden.
Här plockar domarna ut de 15 bästa genom att ta fram 5 tjejer åt gången och jämföra deras fysiker mot varandra.
 
 
 
 
 
 
 
Annelie har gjort ett kanonjobb verkligen men tyvärr räckte det inte till Rond 2. Fick reda på i efterhand att hon kom på 16e plats så nu är hon revansch sugen : )
När vi kom tillbaka var Jess och Johanna redo för scenen också.
 
 
Fortsättning följer för nu måste jag käka och fixa till mig innan jobb : )
Hej så länge.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: