focusonfitness

En bästa vän <3

Kategori:

Idag fick jag och Sabbis äntligen till en dejt. Åkte ut med hundarna till Ystad Sandskog för en långrunda, för att hinna tillbaka innan mörkret föll blev det endast 5 km men guuuud så skönt att få komma ut lite : )

Underbart att få träffa Sabbis oxå. Är så himla tacksam för att få ha en bästa vän som dig gumman - du är BÄST <3

Efter skogen blev det kaffe och soffhäng hemma hos mig och Sabbe fick äntligen se den nya lägenheten : )









Finaste tutteman - föralltid min favorit! Han var glad över att få åka på äventyr som vanligt!

Pga nackspärren så var ett träningspass inte ens något att fundera på idag trots ledig tid. Hade planerat både jobb och träning innan Malmö trippen men NÄ tappade helt suget efter jag vaknade igårmorse och hade så ont : (( Tyvärr.

Men hoppas och håller tummarna att skiten ska försvinna eller så försöker jag träna bort det denna gången ; )

Natti natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: