focusonfitness

VARNING - Privat <3

Kategori:

Efter att ha bloggat om både "YOUR Training Camp" och om vårat "BOOTCAMP" som vi haft/har nu i sommar så tänkte jag skriva lite från MIG : ))
 
Använder bloggen både privat och som företag då mitt jobb och mitt företag är JAG <3
Sista tiden har det hänt mycket och jag har tagit en del läskiga beslut som kommer vara avgörande för framtiden men vad f*n man lever ju bara en gång. Man måste ju våga chansa - och det har ju alltid löst sig hittills ; )
 
 
Och jag gillar ju att ta risker, att chansa, att kliva utanför boxen men på något vis har den delen av mig försvunnit in i känslan av frustration över livet då det inte riktigt blivit vad man tänkt sig så det var dax att ta ett steg tillbaka som gjort att jag blev framkastad 10 ; )
 
Denna veckan har varit bra - haft en hel del lyckade möten med nya samarnetspartners och PT biten har varit väldigt variernade - har varit iväg i Lund, trelleborg och Tomelilla och även här i Skurup såklart. Med möten följer LYXIG frukost ute ; )) Hittade dessa underbara "Smörebröden" på "Systrar & Bönor" i Trelleborg - och med en kopp varm choklad - MUMMA - hela den dagen kändes lite höstig.
 
 
Så hur kommer hösten att se ut då?
JO jag kommer att jobba med precis samma saker som jag gjort i sommar och med lite till ; )
 
Kommer självklart fortsätta att köra med mina goa PT klienter - både på gymmen och hemma hos dem som kräver det istället.
 
 
 
 
 
 
Sen kommer vi fortsätta med BOOTCAMPEN i Svaneholm så länge det finns intresse i höst. Dock kommer nästa år att bli gryyymt - så håll ögon och öron öppna : ))
 
 
I Trelleborg och på andra håll i Skurup kommer det hända grejer - så var IDEL ÖRA - Hemlisar ; )
 
Har lovat mig själv att se till att spendera mer tid tillsammans med pojkvännen och resten av min fina familj och mina nära vänner <3 Jobbar mycket och saknar dem alldeles för mycket.
 
 
Sen ska jag äta mindre av sådant häääääär SOMMAR-TJAFS ; )
Ni oxå hoppas jag.
 
 
Se till att ha tid till att träna mer själv och återgå till en form som känns hälsosam och liiite tightare ;)
Man blir så himla sugen på att tävla igen när man tittar igenom alla bilderna - det var så hiiiimla häftigt och jag känner mig fortfarande STOLT över vad jag lyckades åstadkomma - kommer nog alltid att vara det!
 
 
Dax att återgå till de vanliga BRA rutinerna som jag alltid haft innan. Även innan min diet så har jag alltid varit väldigt noga med maten, med att få i mig alla målen och att kunna träna hårt. Men det krävs att man under ett visst antal dagar har tillräckligt mycket tid för att handla, göra god mat och förbereda matlådor - sätta sig ner och planera för veckan. Men nu efter att en del ändringar är gkorda i mitt arbets schema så är denna dagen inte långt borta ; ))
 
Handlade för ett tag sedan - men det mesta står i skafferiet och väntar på min kreativitet.
 
 
Mmmmm så det är lite vad som händer i mitt liv just nu - försöker hitta en vardag som tillfredställer mig till max.
Det kommer inom kort bli fler inlägg om träning och kost och förhoppningsvis en massa goda recept oxå som förrut - just give me some time folks ; ))
 
NÄ dags att lägga sig.
Upp tidigt imorgon - träning innan PT konsultation och efter det blir det att arbeta här på datorn så att saker och ting inför September och hösten kan bli klart. Sen ska jag minsann få umgås några tim med min fina Tias när han vaknar ur sin dvala - jobbar natt ju : /.
 
Man blir ganska glad när man hittar lappar fast satta under vindrutetorkarna när man är iväg och jobbar : )
Finis <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: