focusonfitness

Resten av min goa Gävle trip förr förra helgen - Kära återseenden <3

Kategori:

Gävle har ju den goaste Stadsparken som jag någonsin stött på - har alltid tyckt mycket om att promenera där - även på den tiden då jag var Gävle - bo. Så en PW var ju ett måste.
 
 
 
 
Svensk djungel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PW:n i parken var början på något nytt och ett avslut på lite gammalt - tog några djupa andetag och njöt av ledigheten och livet.
 
 
Det blev go frulle hemma på Nattis balkong.
 
 
 
På eftermiddagen tog Nattis med mig ut på en 2 tim uteritt med hästarna : )
Sååååå roligt - det var evigheter sedan jag red - kändes riktigt bra på den lilla stackars islänningen.
 
 
 
 
Myyyyyyyyys <3
 
 
Hann med att testa Friskis & Svettis oxå under dagen - Häslostudion är dock fortfarande mitt favoritgym där uppe : )
 
 
 
 
Självklart blev det ett besök på gamla arbetsplatsen : )
Roxanne min goda goda vän från Congo var ju oxå på plats så det blev ett efterlängtat kärt återseende med henne och hennes son. Gud vad roligt att få träffa dem och att få höra att allt är ok.
Blev riktigt sugen på att åka till Congo på min semester nu bara för det - hälsa på min lilla Kimo <3
 
Nattis var riktigt grym på Orangutang matningen - duktiga gumman då : )
Hon jobbar som skötare åt de 2 orangutangerna Naong och hans flickvän.
 
 
Rox och jag <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: