focusonfitness

Nackspärr är ett rent H*lvete.

Kategori:

Ja så är det verkligen - varje gång jag drabbas av det så blir det ingen träning på 1 vecka ju.
Nu hade jag i för sig inte hunnit träna ändå eftersom jag har långa dagar på jobb nu innan resan och mycket att stå i hemma oxå - men jag tänkte att det var dags att få till ett inlägg idag.
Det var nog meningen att de där 3 kg inte skulle kämpas bort nu innan resan ; ))))
 
Anledningen till nackspärren var att jag ännu en gång (första gången på länge) sov i T:s säng med andra kuddar än vad jag är van vid. Sist fick jag oxå nackspärr utav detta faktum men trodde att det var en kombo med ett Axelpass/stelhet, men tydligen räcker det med fel kuddar - undrar hur det kommer gå i Kenya då : /.
 
Men som tur är så har man Världens bästa sponsorer som kunde fixa en Akut-tid till mig idag under förmiddagen och en go chef som lät mig springa iväg 1 tim för att få nacke och ländrygg justerat : )
 
Om ni letar efter kvalitativa proffsiga behandlingar så är det hit ni ska!
 
 
Hur har er helg varit då?
 
Min har varit bra - men lite drygt att det var min instruktörshelg ute i Vibban då jag kände mig smått stressad av allt annat som ska göras - packa väska inför tripen mm.
 
Söndagen inleddes med en PT klient på Hälsopunkten <3 Riktigt roligt!
Söndag - Vilodag - NÄHÄ DU!
 
 
Grymt bra jobbat J - ser fram emot att komma hem igen och fortsätta att få följa dig på din resa : )
 
 
Lördagen var det jobb och på kvällen bjöds Familjen på middag hemma hos mig i min lilla lya - MYSIGT <3
Kul att ha alla samlade för en gångs skull.
 
 
Det har blivit en massa onyttigheter senaste tiden - Efter maten i Lördags blev det Frödinge kladdkaka med varma hallon, grädde, pecan/hasselnötter och Agavesirap : )
 
 
Såååååå - Kenya blir min DETOX : ))
När jag lämnar landet är det nog - jag ska bara göra sådana saker som gynnar min kropp positivt och som gör mig glad i det långa loppet och NÄ Chokladkaka är knappast svaret på det ; )
Det är precis som om jag fortfarande äter BARA för att jag FÅR och inte dietar - Idioto jue.
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Men hallååå där! När åker du? Jag behöver ett nytt program av DIG, ryktet i veberöd säger att du är bäst ;-) Men med nackspärr och tidspress så antar jag att du inte jobbar ihär (vetebröd) på ett tag? Ha en fantastisk resa! :-)

    Svar: Haha naw vad go du ar - stammer nu ar jag pa semester. Tillbaka pa gymmet v 20 igen : )) Da ska vi nog kunna mecka ihopa nagot bra : )
    Josefine Sidnor

    2013-04-18 | 19:33:47
    Bloggadress: http://minodin.com

Kommentera inlägget här: