focusonfitness

Medlemskväll - WORLD CLASS Trelleborg.

Kategori:

En STOR dag igår - World Class Trelleborg (min nya samarbetspartner) fyllde 30 år och med detta hölls en mycket trevlig och lyckad medlemskväll på gymmet. 
 
Getting ready : ))
 
 
 
 
 
Jag var där för att presentera mitt företag och mig själv som Personlig Tränare samt lära känna alla goa medlemmar jag inte träffat : )) SKOJ!
 
Var dock tvungen att ta en sväng till Trelleborgs bästa cafe innan allt satte igång - HUNGRIG - visste inte att det bjöds på mat på eventet - men kom över en riktigt god Hälsotallrik med varmrökt lax.
Min kära kusin-vitamin jobbar där - "Systrar & Bönor" : ))
 
 
Marsheller förskönade entrén såklart ; )
 
 
Det bjöds på mat och dryck vid start.
 
 
Det minglades helvilt bland medlemmarna och folk verkade väldigt nöjda.
 
 
 
 
MMSports var såklart kvällens sponsor.
Under kvällen stod jag och bjöd på Proteinbars och Energidrycker : )
 
 
 
 
Jag fick en trogen medhjälpare utav utdelningen av bars : )
 
 
 
 
En lyckad kväll med en massa nya  trevliga ansikten och förhoppningsvis några framtida PT klienter : )).
 
Tack World Class för att jag fick komma!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :)

    2013-04-11 | 10:09:05

Kommentera inlägget här: