focusonfitness

KENYA 2013: Tillbax I Nairobi.

Kategori:

Igar kom jag tillbax till Nairobi igen. Jag och Henrik akte in tillsammans pa morgonen och var inne ett tag efter lunch. Det blev en mindre nyttig lunch I Stan - Pizza for mig. Och en sockerkick pa Java efter det.

Jag holl pa att do nar Henriks Choc Chip Cookie ice cream blev serverad till bordet... wow jag bestallde en Choc Chip Cookie till min goa favvo kaffe Iced Malindi Macchiato och den var ca 15 cm I diameter : )



Tog med mig Henrik I en matatu till Westlands och Visade honom shoppingcenrat Westgate.



Harlig kille - kul att lara kanna honom.

Pa kvallen foljde jag med Lynn till nagra av hennes vanner pa en "Egyptian Dinner" De hade dukat upp en hel buffe och mer kom det till. Supergod mat verkligen - mumma. Allt Fran kebab, fyllda paprikor, hummus, kyckling, lamm etc.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: