focusonfitness

KENYA 2013: Reunion med Enkokidongoi.

Kategori:

Ok 3e forsoket att uppdatera bloggen via mobilen. Allting har forsvunnit 2 ggr nu - inte alls irriterande. I alla fall, jag kom tillbaka till Nairobi Fran byn igar. Tankte uppdatera er med lite bilder...om det gar...

Baboon Guesthouse - Samma his som jag bodde I 2006 som student.



Enkokidongoi river. Babianerna skrek pa mig och Puppy nar vi passerade - dress sovtrad ar precis dar over.





En stor kopp chai hos Joseline och pa kvallen middag hemma hos Alice. Fina Alice - henne kan man kalla for "superhuman".

Lykai hade forberett mitt gamla rum till mig : ) nr 5. Sa himla shyst av min gamla karate/mentor att Lara mig bo I huset mot att jag baller ett PGA pa att allt fungerar och att hundarna mar bra - tack fina du.



Det blev lite carbs till frukost da Henrik sa fint delade med Sig.





Promenerade in till Miletisa Basra nothin - glomde bort att jag ar mzungu och smorjde inte in mig. Brande mig riktigt rejalt pa brostet och nacken - aoooochh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: