focusonfitness

KENYA 2013: Colosseum Fitness Center - Adams Arcade Nairobi.

Kategori:

Idag har jag verkligen spenderat dagen - MY WAY. Vaknade ganska sent - guuuuud sa skont det ar att sova antligen.
Gymdax och idag blev det pa Adams Arcade har I Nairobi : ) Borjade min visit dar med en Indisk lunch.








COLOSSEUM FITNESS CENTER.



Majoriteten maskiner var Star Trac.



Axlar och Triceps idag <3











Det blev ett helt okey pass med tanke pa att gymmet ar nytt for mig. Stod 10 min pa step maskinen efterrat ah Gud sa trist det ar - stod inte ut. usch.

Men det basta med dagen maste jag ju saga var mina snabba kolisar efter passer. Hittade en juice/fruktsallad bar.






Inte ens 10 kr for varldens Howard farskaste fruktsallad och avokadon vat helt gudomlig. Yumm.

Kvallen har spenderats hemma hos Lynn och det har regnar sedan 19.00. Tankte bege mig ut pa en loprunda men NEJ inte I regnet.

Ok. Natti pa er allihopa och hoppas ni har en grym traningshelg ; ).

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men gumman...du & dina bananer?? Men afrikansk avocado är OUTSTANDING!!

    2013-04-28 | 15:28:41
    Bloggadress: http://focusonfitness.blogg.se

Kommentera inlägget här: