focusonfitness

KENYA 2013: Amsterdam.

Kategori:

Helluuuuuu everyone!
 
Nu sitter jag pa flygplatsen i Amsterdam med en latte fran Starbucks (inte sa imponerande, de lever ju verkligen bara pa sitt rykte och namn) Men i alla fall sa sitter jag har : )) Och ar pa vag "hem" till mitt Kenya <3
 
Jag tror aldrig att jag varit sa har trott i hela mitt liv - fy for alltsa det var jnappt sa att jag kande minsta sug efter att fa aka - Aventyr usch vad jobbigt, sa kandes det, INTE likt mig. Sov en stund pa forsta flyget men har fortfarande grus i ogonen. Men ar man slutkord sa ar man. Kommer boka en extra natt i Nairobi sa att jag far sova ut ordentligt innan jag sticker ut till byn dar jag bott. Man vill ju orka mota folk man inte traffat pa 2 ar o 3 manader med ett leende pa lapparna. Ska bli underbart att fa komma ut dit igen.
 
Trodde att jag skulle ha jattestressigt har pa flygplatsen typ 1 tim pa mig enligt internetbokningen men det visade sig att vi hade 4 tim vantan har sa jag har hunnit trycka varldens storsta kycklingmacka och en vatten och njuter av en kaffe just nu under bloggandet har pa ett internet cafe - haha inte igar man satt pa ett internetcafe ; )
 
 
Jag har nog inte riktigt landat an med tanken att jag faktiskt kommer satta ner fotterna pa kenyansk mark igen ikvall - det har gatt sa fort allting och nu ar jag bara har i vantan pa flyget mot den fantastiska kontinenten.
For er som inte hangt med sa har jag tagit 3 veckors semester och tanker aka ner till Kenya dar jag bott tidigare och varit till och fran sedan 2006 : ))
Hoppas pa mycket traning och lugn och ro och saklart en del aventyr.
Bara att jag kopt ett vattenbalte for lopning kommer ju bli ett aventyr i sig - Herregud, en ny varld kommer oppna sig. Nu haller jag tummarna for att regnperioden inte tar over mina semesterplaner helt for regnar det sa regnar det och ar det MUD sa ar det MUDDY : )
 
 
Na fejjan en stund oxa innan lite fonstershopping - JA for shopping fortjanar jag inte sedan gardagen - satan vad det gick pengar till allt fran ny digitalkamera, vaxling av pengar, klader och annat.
 
Ha det sa gott och jag lovar att jag ska uppdatera bloggen sa ofta jag kan -  blir lite av min online dagbok for dessa veckorna. Om du ar PT klient och laser sa vill jag annu en gang paminna dig om att uppdatera mig via mail varje Sondag om hur det gar for dig : )) Kommer sakna er!
 
Landar i Nairobi ikvall 20.50 kenyansk tid.
CIAO <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: