focusonfitness

Invägning.

Kategori:

Startade dagen med en invägning : ))
 
 
 
Lunchen på jobb blev en enkel variant av bananomelett och kyckling och middagen bestod av 100g kyckling, 2 dl kokt ris och 1/2 banan - för att orka träna såklart.
 
 
Älskar banan tillsammans med kyckling - det e mumma det : ))
 
Det blev en PWO i bilen påväg till Skurup och ett Benpass på Hälsostudion på det.
Med...tillhörande kardio - 30 min på cykeln ; )
 
 
 
Hemma så fixade jag i ordning lite kvällsmat : ) Proteinpannkakor med vanlij-caseinfluff och Hallon.
Mitt lilla pannkakstorn hann rasa innan jag hann ta en vettig bild så jag bjuder på pannkakskaos : )
 
 
 
 
Det blev helt okey - gillar inte att de där prottepannkakorna får en sån svampig konsistens bara - ska jobba på det där tror jag : )). Men annars blev det mumma - sitter dock här nu med världens illamående : ( Hoppas INTE att det beror på kvällsmaten, men man vet aldrig.
 
Nä usch - hopp i säng nu - lång dag imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: