focusonfitness

BMR Grand Prix - Malmö.

Kategori:

Juppsi duppsi idag var det minsann dax för alla taggade killar och tjejer att få visa upp sina vackra kroppar inne på StadionMässan i Malmö : )
 
Första gången någonsin som grenen BIKINI Fitness prytt någon scen i Sverige. Det var kul att se dem och här på bloggen ligger jag lågt med mina åsikter ; ) Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om det. Inte så sportsligt i mina ögon bara - men BLING BLING var det i alla fall.
 
Täbkte bjuda på bilder från eventet - de är väldigt dålig kvalitet då jag enbart hade mobilen med mig ; )
 
BIKINI korta klassen - 163 cm
 
 
BIKINI långa klassen + 163 cm
 
 
 
BODY FITNESS Förbedömning korta klassen - 163 cm
 
 
BODY FITNESS Förbedömning långa klassen + 163 cm
 
 
Favoriten Emma Melin i mitten (blond) 
Hon vann i min klass under Luciapokalen : ))
 
 
Och lite grabbar - tror att detta var Classic Bodybuilding - 80kg (inte helt 100)
 
 
 
 
BIKINI Final korta klassen - 163 cm
 
 
BIKINI Finalen långa klassen + 163 cm
 
 
Och litta Rumpor då : )
 
 
BODY FITNESS Final korta klassen - 163 cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BODY FITNESS Final Långa klassen + 163 cm
 
 
 
BODYFITNESS Overall
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var det hela : )) 
Det var riktigt roligt att få gå på tävling igen : ) Massa inspiration men även en påminnelse om allt vad som krävs för att nå den där formen som alla grymma tjejer och killar presenterade.
 
Sugen på SM men vill ju hinna på liiite större ben tills dess och det blir svårt om jag ska träna så pass lite som jag gör nu - måste hinna med mina 5-6 pass/veckan i så fall. Det skulle även innebära diet från 1 juni typ ; ))
Man vill ju vara bättre på scenen än vad man var förra gången såklart.
 
Tror att Kenya resan kommer ge mig svar på många frågor ; ))
Så vi väntar och ser.
 
Avslutade dagen på Skurups bästa restaurang SARA´s med den godaste Kycklingsalladen som finns : )
Insala Ceasar o JAPP jag åt brödet ; )
 
 
GLITTER & GLAM <3
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    :)

    2013-04-11 | 10:09:54

Kommentera inlägget här: