focusonfitness

D - Dag 56: Heeeelt OTROLIGT <3

Kategori:

Det regnar bara "liiiiite" ute just nu - ganska mysigt ändå när man sitter här och bloggar och hör hur regnet piskar mot rutan. Idag har varit en BRA dag.
Mysigt med jobb i Vibban - mest en massa städ men det är skönt ibland att bara gå och pilla lite tycker jag : )
 
Omega BOOST till lunch:
 
 
Laxburgare, ruccola och kräftstjärtar i Röd curry : )
 
Efter det körde jag i till Lund för att hämta mina specialbeställda PT kläder på Intersport.
RIKTIGT Nöjd med byxorna : ) ASGRYMMA! Linnet var mindre bra men det passade i alla fall. Så än så länge är man ingen S - PHuuuuu vilken tur. Vill för alltid vara en M <3
 
Unnade mig en Cortado med lättmjölk på EspressoHouse och med den och en BCAA drink laddade jag inför PW:n ute i Skrylle. Mycket mysigt att promenixa runt där ute bland Rötter och Mossa : ) 5 km PW på 45 min - helt okey tycker jag. In snabbt på Actic Skrylle och svidade om till "uniformen" sedan PT kund i Veberöd - KUL! Det gick riktigt bra - hon är grym <3 Kul att köra med : )
 
Hem, prata med girlsen från Gävle - mina goa töser där uppe, käka - TRÄNA!
 
Boppar och Gäddhäng idag med en 15 min Intervallträning som dödande avslut.
Blev ett riktigt grymt pass - 3 övn för Bröst och 3 för Triceps <3 Känns som detta är den muskelgrupp som jag behöver prioritera sist : ) Blev flyes med 12kg hantlarna idag - SKOJIGT!
 
Min nya gympolare:
 
 
Efter passet lägger jag mig ganska död ner här i denna maskin, sätter på min LUGNA lista på SPOTIFY och det blir plötsligt liiiite roligare att sträcka ut baksida lår som jag så väl behöver - lite meditation i slutet av passet - egen tid liksom <3
 
Så här trött blir man utav Intervall-träning ; ) Bara så ni vet : P
 
 
 
Sist men inte minst så blev det en tur i lägenheten med "D" skorna : ) Så jäkla shyst av Jessica att låna ut dem till mig så att jag kan öva : ) Har inte hittat svarta pumps i samma höjd på klack och modell någonstans än så länge - har ni tips om vart man kan hitta coola skor så "Let me know" eller om ni helt enkelt har ett par svarta pumps hemma med en klack på minst 8,9cm ; ) (Helst inte högre heller om jag får välja-haha)
 
 
Matlåde fix sedan sängen.
Hoppas det inte regnar imorgon då jag jättegärna skulle vilja ut på en PW innan jobb. 
Jobb imorgon 10.00 - 22.15

Kommentarer


Kommentera inlägget här: