focusonfitness

D - Dag 52: AA Elite Fitness Gym & Nytto-GODIS.

Kategori:

GLAD Fredag till er allihopa <3
 
Den har vi väl alla längtat efter eller vad säger ni? Faktiskt så känner jag att jag inte hunnit längta - veckan har gått så himla snabbt tycker jag - jobb och träning oxå var det Fredag igen : )
 
Idag inledde jag min mysiga Fredag med en Gästträning tillsammans med Jessica på "AA Elite Fitness Gym" i Malmö - vi hade riktigt trevligt och det blev ett riktigt bra Axelpass trots snick snack : ) Axlar igen - Tihi!! Gillade verkligen den delen av gymmet som jag hann prova - lite hardcore, gammal hip hop i högtalarna och lite riktig träningsanda.
 
Vill tacka Jessica för en superbra början på dagen/helgen och passa på att säga att du är en supergo tjej.
Fick låna hennes svarta boots att öva i : ) Yeah - ett par i rätt höjd och med stilett - HJÄLP nu måste det verkligen läggas tid på poseringen känner jag. Antagligen så kommer J att hjälpa mig lite med den - GoA DU <3
 
 
Vi fick dock ingen bild från passet men det kan ju kvitta ; ) - Nästa gång kanske!
 
Iväg till jobb efter detta för att träna tillsammans med en klient och efter detta väntade en mysig dag på stan i Lund tillsammans med min kollega Amanda - Myyyyys gumman. Lunchade en halvdan Kalkonbröstfilé sallad på "Café & Le"
Var inne i de olika hälsokostbutikerna på stan bla, Panduro Hobby som alltid är sååå kul att springa runt i och Granit. Hittade Bio-godis till en dietande kropp - NJA okey egentligen inte men det kändes som ett okey alternativ då jag knappt käkat några kolisar idag och missat ett mellanmål.
 
Endast banan, blåbär, kokos, gojibär & äkta vanilj <3
Ekologiskt och vildvuxet.
 
Kalorier detta med, men ytterst lite - möjligen kokosen som drar iväg mängden kalorier kan jag tänka mig.
 
 
 
NICE till kaffet dessutom ; )
 
49 kr kostade denna lila påse med 50g snacks - men det var det värt.
 
Nu ska jag fixa frillan innan det är dags att åka in till Malmö för att se bio med fina T.
Det blir "The bourne legacy" 
Och jag packar minsann ner mina Blåbär/Banan kyssar i handväskan - slipper dessutom slösa pengar på dyrt SF godis och läsk - Gött!
 
Njut av er Fredag allihopa.
 
Imorgon har jag en massa PT jobb som jag kommer sitta och fixa och trixa med halva dagen. Tänkt träna mellan varven och försöka mig på någon typ av diet-bak eller hälsobak : )
Så håll ögonen öppna för recept på bloggen i helgen - känner hur kreativiteten kryper i fingrar!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: