focusonfitness

D - Dag 44: PW i solen och kostuppläggs-meck ; )

Kategori:

Satan i gatan att vakna 08.45 när man satt klockan på 06.30 från början. 
Hade ju planerat min dag efter att ha en hel del tid på mig nu på förmiddagen till både PW,träning och lägga upp kosten för en PT kund. Hmm.
 
Tog morgonkaffet framför tv:n och fastnade framför nyheterna där de diskuterade EU:s agerande gällande Mänskliga Rättigheter. De citerade Anna Lind:
 
" Uppgivenhet är vår största fiende"
 
När vi tänker att det INTE ÄR NÅGON MENING med något eller att det inte är LÖNT.
Det är då vi har tappat KONTROLLEN.
 
Var en FIGHTER istället.
 
 
SÅJA det tog mig 10 min sedan var man ute i solen och traskade som planerat och under tiden planerade jag om dagen. PW:n tog 1 tim och 10 min och efter det en snabb dusch och efter det började jag mecka med en PT kunds kostupplägg : ) Nästan helt klart förutom att jag ska renskriva det på datorn och det hinner jag imorgon fm innan vi ses. Perfekt. 
 
...men Benträningen då? Hmm JA den kör jag ikväll efter jag stängt gymmet vid 21.00 - GÖTT att ha lokalerna för sig själva och börjar inte jobba förräns eftermiddag imorgon så behöver inte skynda i säng - med all denna plötsliga entusiasm bestämde jag mig för att packa ner de ända högklackade skorna jag har - som jag DESSUTOM ALDRIG använt - prislappen sitter kvar. Men tyckte att de var så grymt snygga minns jag och bestämde mig för att lära mig att gå i så höga skor när jag köpt dem : )
 
Det blev aldrig av : )
MEN de fungerar bra som kandidater under min Poseringsträning då de nog är nästan 9cm höga ; ) Har ännu inte hittat de skor jag ska ha till tävlingen. 
Man TAGER VAD MAN HAVER eller hur var det vi sa (Julia ; )
 
Förmodligen så kommer jag uppdatera bloggen imorgon med en bild från kvällens bravader i GT-salen efter stängning : ) Haha Glitter o Glam skor, knallrosa hotties och sport-topp - SEXIGT : /
 
Så det blir först ett tungt Benpass sedan 20 min Poseringsträning - Ska bli kul, hoppas att jag får till någon bra bild oxå - kanske ska filma det hela ; ) Nästa Onsdag och Onsdagen där på kommer jag och några kompisar/kollega ta riktiga Formbilder igen - så då blr det Formcheck på bloggen <3
 
 
Ha en underbar dag allihopa, njut av det fina vädret och kämpa vidare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: